Tuesday, October 6, 2009

Cuuuukup rase!~sila pakai utk menggoreng ye pelajar2!


Huuu..nmpak x pics di atas?motip pics di atas terupload adalah kerana nk meng'appreciate' usaha murni pelajar2 me mengiktiraf me sbg GTA (susah2 je korang..tiada unsur paksaan okey..juga bukan lakonan semata2) army? sape tu..well sesungguhnya army itu adalah saya ye dan langsung tiada kaitan dgn mana2 tentera yg ada...Dayang itu juga nama saya..begitu jga dgn amy, dk-mie, amy sue..
jadi sebenarnya nama kamu ni siapa?!!
ngeee..pandai2la ye nk gabungkan nama2 yg ada menjadi satu nama yg agak weird tapi sbnrnya adalah saya..
kekekek ni bdk2 form 3 ni ngengade nk tarik perhatian me la ni..yele pas abis PMR nanti dh xde dh masok kelas..tomorrow PMR..hopefully dowang success menggoreng,memerah,membelasah apa sahaja utk di jadikan jawapan..
and sok gak me jadik pengawas PMR kat skool st mary..suke2! x payah tensen2 masok kelas..pagi2 pn leh lmbt gi skool koz x payah nk punch card sblm kul 7am...yg penteng dtg awal sblm exam start kul 8..

~lalalalala...juga ada 2 pengawas lein yg kacak!~
Cheers,
Amysue

3 comments:

Erina Asmawani said...

wah wah! tu student tgh membodek amy ke 2? haha..army pun bolehlah ;D

Firol said...

errr..ni mesti anak murid aku pun ada gelaran untuk aku nanti aku nak selidik sorang2

dk-mie said...

Ena: Huuuu..dowang xde keje tuh..kepala x berape nk centre lg sehari nk PMR..tekanan perasaan..ngeee...

Firol: Army itu sbnrnye memang sebahagian name me dlm IC..bukan nk gelar me sbg cikgu tentera rejim israel..huhuhuh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...