Thursday, October 15, 2009

saya sayang kucen saya

Owhhh! sunguh ngeri tadi bila siiiipiii je lagi anak meow tu nk kene langgar ngn kete.Depan mate me je.Ekceli anak meow ni asik ikut me je dr belakang..tp x imagine lak tetibe anak meow ni meluru nk menyeberang jalan..owh tidak meow..jangann!..ewww ngeri bila kaki anak meow tu dh kene skit ngn tayar kete..me bertindak pantas dan tewus angkat meow tu bawak masuk balik ke kawasan skool..sib beik anak meow tu xde ape2..anak meow tu cumel..memang nk kidnap masok beg dh tadi..tp meow2 me dh 11 ekor dh kat umah..huuuuu x larat nk bela banyak2..

owh tiada gambar anak meow tadi..huuuu mmg harus kan nk menyempat2kan diri amik pic..pics meow me ader laaa


ini meow me generasi ke2...nama dia lantiq..huuu me sgt windu kat dia..dia dah takde..banyak2 meow..yg ni paling me windu..koz xde teman nak begadoh dh..meow ni sengal skit..suke wat me bengang ngn dia..mulot busuk!..tp suke nguap depan muke me..eiii! selekeh meow nih..me terima kematian lantiq mase me baru 3 bulan kat kelana jaya..menjejeh2 airmata me bile mak kol bgtau lantiq dh mati..sampai ati x tunggu me balik beraye yg mase tu hanya tggl sebulan je lg..

yang ni pic lantiq and adik bradik dier yg lein..dr kiri: mumuk, bengkok, lantiq, itam n cumel (sumer dah takde..)


k, enuf citer pasal meow..owh! sungguh tak sabar nk tunggu sok..ngeee kali yg ke18 me bagitau yg kekaseh me akan dtg dr kl..winduwwww..ngeee x sabar nak paw dier cukup2!


Cheers,
Amysue

2 comments:

Firol said...

canggih nama-nama..sabor jelah dah pergi kucing tu ke alam lain

Erina Asmawani said...

ley geng la kita me, gila nyiau..
alahaiii..comeynya baby nyiau dalam bakul tu, tapi sedey semua dah takde.Huhuk.

Ena gila nyiau tapi x boleh bela lagi sadis :(

P/s: Wahh..encik boyfren dtg. Have a great time amy ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...