Sunday, October 11, 2009

Setelah sekian lama x kuar...

Semalam (sabtu) seawal jam 6.30 me ngn guru2 smkmp yg lein dg gerak ke Mini Putrajaya Kota Kinabalu koz de Seminar Sekolah Impian..huuuu...me budget seminar sampai kul 5 ke..rupe2nye sampai kul 2 je.Huh! lega.Leh balik awal n berehat..Ngeee.berehat la sangat amy!...kul 1 kitowang dah 'fly' dr dewan tu..huuu dh member ajak bertanduk,me pe lagi join la betanduk gak..
Sebeleh mini Putrajaya ni UMS..n time tu UMS ngah wat tamu gadang..tamu gadang ni maknenye emmm..ala yg de karnival2 sempena universiti nak konvo..haaa..itu la dier tamu gadang..so memang harusla kan kitowang meronggeng ke sane..lg pun sebelah je!
and...sebelah UMS ni lak 1 Borneo..huhuhuh! nak ke lepaskan peluang meronggeng ke 1 Borneo? ooohooo! tidak, memang wajibla meroyan ke sana..
Release tensen dapat sopping n jenjalan..iyelaaa...imagine je le dh berape lame x kuar???naik gile me..sekali lagi me mcm owang ilang akal semalam..keraaaana ada SALE!...ah! saya sungguh suka perkataan itu...kalau ikut napsu napsi me semalam memang nk memborong beg, baju, mekap..bla..bla...tp tak nakla...nk simpan dulu..next week kekaseh hati saya datang sini..so nk sopping ngn kekaseh hati je..semalam me cuma beli kasot n selendang aje..
wohye..kat tamu gadang tu xde pon beli ape2..beli makanan je..
Pas balik dr meronggeng me penat gile..tuisyen pon tepakse me batalkan kerana me sangat2 penat...boley2 me tetido pas mandi (gile punye penat la konon)...

Seminar Sekolah Impian 2009

Gerai kristal n pearl aje yg banyaaaakkk..x kose nk beli konsang kristal dah..bak kate kekaseh hati me "u kan tokey keronsang."




Cheers,
Amysue

2 comments:

kupaslaroren said...

kiri kanan jual kristal n mutiara kan? kalo org semenanjung sesekali datang mmg GILA brg tu...tapi kalo seminggu dok sane mau muntah ;p

dk-mie said...

huuuu..tau xpe..asek2 mutiara n kristal..dh x heran dh nengok..btul! lau member2 semenanjung me dtg memang sgt2 GILA akan barang2 seperti itu..huhuhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...