Monday, November 9, 2009

gelap itu itam??

huwa!! kan saya dh kate..misti muke saya akan gelap n muke bertopeng!...saya balik je dr skolah tadi,bukak tudung tewus belek muke kat cemin..aaa,nanessss!! muke dh bertopeng..isk! misti sunblock yg sy pakai tu x berape kuat..kene pakai sunblock yg de SPF 480 ni kut! ** takmo letak pic saya bertopeng gaban kat sini..ngerii**

Haaa..nak tau??! ni nak share citer pasal mimpi me semalam..ngeri+geliks+jijiks mimpi saya semalam..saya mimpi ular.siyes..ular kaler itam lak tu...kekek tapi takde la mimpi yg ala2 mcm petande nk dipinang tu kan?kan?..ngeee memang le sy mimpi ular kaler itam..tp anak ular jek..tapi saya ni aaaape saje yg berkaitan ngn ular saya paling tak berape nk suke sgt..saya GELI + TAKOT ularr...**skali lagi sy tak letak hape2 pic ular..giler geliiiiiiiiiiiiii+takooottttt**

Ngeee dlm mimpi tu ntah haaapekejadahnye ade 2 org member saya (tp tak kenal sape) ngah takot2kan saya ngn ular tersebut..idop lak ular tu..saya dah la beriye2 menjerit.. **sangat beiye2 sampai pas mangun tidur saya rasa tekak saya cam perit..ala2 cam owang baru pas menjerit**..tp member2 saya tu tetap nk takot2kan ular tersebut kt saya..ohohoh! giler nightmare mimpi itu..**kalau mimpi petanda nak dipinang hokey la jugak..saya sokaaaa!!!**

ntah-ntahhhhh...er ntah-ntah saya memang betul2 menjerit kut???? ayooo!!! takde sape lak tempat nk dirujuk..


Cheer tp muke itam,
Amysue

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...