Sunday, November 15, 2009

Jom shopping!

Ari ni me n my family kuar gi sopping..huuuu bukan sopping yang suke2 punye **lambat lagi nk gajiiii** tapi membeli belah material utk wat gelang, rantai dan keronsang..selain tu beli bahan2 nk wat biskut..jom layan pic aje ye..gua tadak idea!

Sesi memilih kristal ngan mak saya


Seyes..bile part membeli kristal2 ni la saya feningggsss sikit..bukan pe..rase cam nak kaaautt je sumer..

Kristal, cat eye stone, mutiara..bla..bla..sumer di jual dalam bentuk string..part paling best, mein guuuunting je string mane yg kite nak..huuuhuhu rase cam "mak, mak nak yang mane? owh yang ni ek..ketakkk!!" saya pun potong string tersebut..syok woh! macam petik2 buah kat dusun lak.



Mutiara ada baaaaanyak gred..yang macam mahal nak mamposs tu memang la gred yang terrbaikkk dari ladang..lau yg murah tu ekceli mutiara asli gak cume kengkadang rupe mutiara tu takde cutting, or takde la molek je bulatnye atau pun mutiara tersebut tidak dilengkapi ciri2 keselamatan..muahahahah! ntah tak tau le saya..tanye pemborong,dowang taula nak explain camne..**tapi saya suke yang shape mutiara yang tak berapa nk bulat..rasa cam "haaa! ni baru real cam mutiara"**

Cat Eye Stone


Ngeee...wajib letak muke saya kat sini :p
p/s: akan menyusul pics aksesori2 yang dah siap!
Cheers,
Amysue







No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...