Friday, November 6, 2009

Broken heart part 1:Saya perlukan kamu!

Saya sgt sedey skrg ni..need someone to talk to..
sgt tertekan di sini tanpa kawan utk meluah
saya perlukan kamu Dauz..
Selalu kalau sy dlm keadaan begini saya akan kol kamu
ajak kamu lepak restoran darul ehsan ss3..
saya meluah dgn kamu..
sy kongsi segalanya dgn kamu..
tanpa sedar saya sudah order bergelas2 teh O ais..

Sgt2 perlu bercakap ngn kamu..
Ade owang buat saya sedih..
Hanya kamu saja yg tahu kenapa owang lain tak patut buat saya menangis dan sedih begini..

Kamu sengal..
Kamu selekeh..
Kamu tak amik port sgt..
Kamu macam setan..
Tapi kamu tahu buat saya rasa istimewa n senang jadi sahabat kamu..

** Dauz-Sahabat baik saya di kelana jaya**

p/s: bukan semua cerita kita boleh kongsikan pada yg tersayang..


Sgt sedihhh,
Amysue

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...