Sunday, December 27, 2009

Lagi update pasal gelang kristal

Nak update skit pasal gelang.

-


-


-

Pic 1


Ni gelang kristal design berbeza skit ngan design gelang sebelum ni. Bezanya letak kristal kecik di antara batu2 kristal tersebut. Yang dalam gambar tu campo ngan pearl air tawar.
Range harga RM 12 - RM 17 (depends pada saiz)


Pic 2

Yang gelang kat atas ni sesuai di pakai oleh golongan kanak-kanak ke remaja koz ala2 comel dan halus gitu. Gelang kaler putih tu adalah pearl air masin (saiz kecik) dan yang kaler itam tu adalah kristal. Range harga juga RM 12 - RM 17 (depend pada saiz)


Pic 3

Ni lak sama cam gelang kaler itam dan putih tu. Tapi versi kristal yang pelbagai warna. Adoiii! yang close up dh terdelete masa taip entry ni.Malas nak upload balik ngan line tenet cam siput sedut ni. Tapi apa kata korang click pic to enlarge image.Ha...sebesar2 alam ko nampak tu.

Woh ye! kali ni saya tak letak kod. Kalau nak tempah juz refer kat pic no berapa and kaler tu uols decide sendiri nak kaler ape k.


Pic 4

Ha! yang ni saya panggil gelang lipan. Koz bentuk cam lipan. Banyak kristal woh nak pakai wat gelang jenis ni. Sume pakai kristal saiz paling kecik. Harga RM 30.

Cara nak order:

1) Pilih item yang anda nak..amik code keronsang tersebut.

2) Email saya amysueraya@hotmail.com dan sertakan butiran seperti:

- Nama dan alamat

- No telefon

- Nyatakan item yang anda nak beserta kuantitinya

3) Tunggu confirmation email dari saya.

4) Buat pembayaran (acc. no akan saya nyatakan dalam confirmation email)

5) Tunggu barang sampai!

Kalo macam malas nak leceh2 oder pakai email..bley la sms saya..sms saje..takyah susah2 call..0198302058

Okey, selamat menjamu mata.

Cheers,

Amysue

1 comment:

Maia said...

cantek.. aku pg kk tuh memang memborong pearl n kristal..hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...