Friday, December 4, 2009

Saya nak bomohkan dia???

Baru2 ni kan saya turun KL..n meet someone yang baru sahaja tau pasal kisah tragis saya putus tunang. So bila dia baru tahu, maknanya dia masih lagi beriya2 turut merasai 'kesedihan+kepedihan' yang saya rasa lebih setahun yang lepas. Bagi saya dah takde apa2 dah..yelerrr..dah lama dik oiii.Tak koser hokey aku nak mengingat sumer tu. Cukup2 la mase yang saya dedicated untuk menangisi n mengingati sumer tu.

Pung..pang..pung..pang dia meluah segala rasa kesal di dada..saya yang pada mulanya buat slumber tiba2 menangis..Huahuahua! ntah ler..memang la dah takde kesan di ati peristiwa lama tu.Tapi bila di ungkit semula..di gali balik kisah2 lama tu, maka teringat la kembali sagala2nya. Wa berkasih selama 4 taun ko..tapi tunangnye setaun je.pastu yelek!

Ada masa nanti tingin gak mencoretkan kisah saya itu di blog ni..n bermulanya kisah saya dengan kekaseh hati skang.Tapi nanti la ek..bile2 saya rasa ada masa n ada mood..Ngee manatau dah kering tahap gaban idea nak membelog..maka saya akan buatlah entri pasal itu.

Hokey sambung cerita,dalam beliau pung pang pang meluah..tiba2 beliau suggest idea yang saya rasa macam nak terbisu seumur idop.Hahahaha! speechless hokey ngan idea beliau itu.

Amik gambar x-tunang saya itu dan saya 'buat' sesuatu kat gambar tu supaya dia mahu kembali pada saya. What? What? What?...

Sesungguhnya idea itu amatlah lucu!...giler lawak!..saya nak bomohkan dia????? NO way!! kalau di takdirkan dia mahu kembali kepada saya secara sukarela pon saya dah tak mahu.

Sampai sekarang masih terngiang2 "saya nak bomohkan dia?" euwwww...Tak mungkin.


p/s: kan saya pernah berkata pada ex-tunang saya itu..waaalau apa pun terjadi, saya hanya mahu kahwin dengan dia..dan bila saya bersanding hanya dia yang saya mahu berada di sebelah saya..Tapi!!! dia buat2 lupa apa yang saya pernah janjikan untuk dia.So okey as u wish!..sorry there'll be no third chance.


Cheers,
Amysue

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...