Wednesday, December 9, 2009

Saya tidak berdaya..Tsk! Tsk!

Lagi entry tidak bergambar untuk hari ini..

Saya sangat tak sihat sejak semalam.Kene demam-yang-baru-nak-jadi..sib beik tak demam sepenuhnye.Starting ngan sakit tekak yang kalu nak telan airliur pon sakit.Tu tak masuk lagi nak bercakap,lagilah macam perit rasanya. Pagi semalam sempat telan Fabricol 2 bijik..n alhamdulillah macam dah tak demam. Macam je laaaa.

So malam semalam mase nak tition rase macam dah ok, maka saya pon malas nak makan Fabricol tu lagi.Haaaa! haaammmeekk ko!..bangun pagi tadi Ya Allah punyela saya rasa tak berdaya langsung. Kepala berdenyut2, tekak..em tekak dah ok pulak, pastu badan saya panas..ketiak saya sakit (huahuahua! tetibe kan ketiak sakit..siyess sakit..ntah le lenguh ke ape ke..jerawat nak tumbuh ke..jerawat kat ketiak???huahuahuhahua skali lagi!)

Sangat2 tak berdaya..nak turun bawah pun macam tak larat jek.Saya harus sarapan dulu then baru leh mam ubat. Rase cam nak merangkak..mengesot jek turun ke dapur.

Nasib baik kat dapur ada nasik lemak.Tak payah la saya berusaha mengupas bawang dan seterusnya tumbuk bawang2 tersebut beserta ciliapi untuk masak nasik goreng. Mau menjejeh2 airmata saya kerana terlalu sedih dan dah la sakit pastu kena masak sarapan sendiri. Pas telan Fabricol 2 bijik..baring sambil layan TV.

Alhamdulillah tak sampai setengah jam pas tuh rasa dah ok sikit. Risau gak koz kul 1.30ptg tu saya kene datang sekolah pulak koz bertugas.

Harap2 esok saya dah sihat.Kalau tak memang macam merayap, merangkak atau mengesot la nak bakar cupcakes yang 300 bijik tu.


Cheers (walaupun demam!)
Amysue

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...