Friday, January 22, 2010

Bazar 1Malaysia

Iye rakan-rakan sekalian. Bazar 1 Malaysia. Uwaaaa!!! saya nak ke sana. Tapi apakan daya koordinat saya dengan Bazar 1Malaysia tersebut amatlah jauh.

Huhuhuh..nasib baik saya kat Sabah sekarang ni. Kalau duduk kat KJ lagi ni memang saya hentak2 kaki mintak kekaseh saya bawa saya pegi ke Bazar tersebut.

Kenapa nak sangat ke Bazar tu? Jap tadi saya gi baca Harian Metro hari ni. Terbaca tentang bazar 1Malaysia yang baru dilancarkan semalam. Bertempat di Jalan Ipoh (tak tau la saya specific tempatnye kat mana), bazar tu berkonsepkan 1 Malaysia dan juga semua barang2 yangdijual gak dijual dengan harga serendah RM1! singgit..singgit..meleleh!. Wah! haku kalau bab2 sopping menyopping perabih duit ni memang kegemaran haku. Aossstaghfirullaaaahhhhh Amy, membaziaq na..

Rakan-rakan sekalian yang duduk berdekatan tulung la pegi ye...bagi pihak saya. hahahah!..korang pegilah pastu citer balik kat saya best ke tak bazar tu. heheheh saya bukanye apa, bila dapat tahu pakaian, aksesori, kasut dan keperluan lain dijual dengan harga serendah singgit tu. Itu yang menggoda hati tu. Harap2 betul la yer ade benda yang di jual dengan harga singgit.

Korang pegi ek!


Cheers,
Amysue

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...