Monday, January 11, 2010

Kembali Pulang..



....ye kembali pulang.. Alhamdulillah, cik lappy saya dan encik Jamil telah selamat kembali pulang ke pangkal jalan. Muahahah!..ntahpape.

Takdelah, setelah menderita selama 3 hari bila cik lappy tiada di sisi, Encik Jamil pula turut berada di luar daerah selama 4 ari dan tidak menelefon atau sms saya selama tempoh itu kerana tidak dibenarkan langsung! bawa handphone semasa kursus berlangsung. Ayoo! jiwa gua menderita, gua merana. Makanya semalam Encik Jamil dah balik semula ke Shah Alam. Iye, walaupun dah balik shah alam..dan realitinye dia kemana pun kami tetap berjauhan.Hahah! macam la ari2 ko duduk dekat pastu nak komplen merana sbb dia ke luar daerah.Padahal kalau dia stay kat shah alam pun tetap gak berjauhan**Kenapakah aku nak explain 2,3 kali nih???!**

Huhuh pastu bengang sorang2 bila kita excited nak borak ngan dia pastu dia macam tak interested je nak becakap. Dahla tu kene marah lagi koz pat ratos kali tanya kenapa tak leh on tepon **Hahaha! fadan muka ko amy**

Bila dengar balik lagu nih, automatik teringat cerita di mana sebelum (sekitar tahun 2006-2008) ni saya sibuk menjejaki seseorang. Gigih giler bertahun2 cuba menjejaki beliau. Bila Allah tunjukkan jejak2 beliau di internet pada saya dan saya berjaya mengikuti perkembangan beliau..errrr saya rasa saya telah membuat keputusan yang salah untuk mencari beliau. Perghhh! tersiat hati gua. Semoga kau berbahagia di sana. ceeeewah!!! ayat tak bleh blah.

Kembali Pulang - Kangen Band

Bintang terlihat terang
Saat dirimu datang
Cinta yang dulu hilang
Kini kembali pulang

Lihatlah dia mulai bernyanyi
Coba merangkai mimpi
Cinta yang dulu pergi
Kini datang kembali

Wajahmu mengingatku
Dengan kekasihku dulu
Wajahmu mengingatkan
Dengan masa laluku

Reff:
Kekasih yang dulu hilang
Kini dia tlah kembali pulang
Akan ku bawa dia terbang
Damai bersama bintang

Kekasih yang dulu hilang
Kini dia tlah kembali pulang
Betapa senang ku dendangkan
Dan takkan ku lepaskan

Wajahmu mengingatkanku
Dengan kekasihku dulu
Wajahmu mengingatkanku
Dengan masa lalu ku



huhuhuh..semua cerita tak sama langsung pun dengan kisah lagu ni. Asal je ada benda yang datang balik kat saya maka kire bolehla nak teringat dan feeling2 ngan lagu ni.Hahahah! boleh??


Cheers,

Amysue

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...