Tuesday, January 19, 2010

Happy Anniversary to Amy ~ Mil

2 Tahun yang lepas..

" Kiranya buat masa ni awak la yang di tangga yang teratas dalam hati saya".. si dia berkata

"owh..kira buat masa ni la? akan datang pandai turun jadik nombor lain? gitu?" gua tanya direct

...bla..bla..huhuh tak ingat lagi dah apa yang kitowang pok pek kan. yang penting itulah ayat pertama yang kuar dari mulut dia masa nak wat confession yang dia suka kat saya. Hahaha! nak tergelak.Ade ker buat masa tu. Abis masa2 lain? Haiyaaaa..apa pun itu crita 2 tahun yang lepas. Bersaksikan kemegahan menara KLCC tersingkaplah apa yang terbuku di hati selama ni. Cewah! punye jiwang masa tuh. Pastu guling2 bahagia dengar lagu 'Tercipta Untukku-Ungu"

Setahun yang lepas...

errr... kata2 yang tertera di atas gambar itu adalah diedit pada tahun lepas. Maka tidak hairan la ye agak berjiwang2 di situ.

Tahun lepas kitowang celebrate our very 1st anniversary kat genting. Takde special sangat pun..juz lepak2..makan2..saya wish dia..dia wish saya..

Tahun ni....

Ya..hanya gambar cupcakes. I made it for us..but i eat it alone..Hhheheh! ngap!...ku menyambut hari ulang tahun yang kedua kami berseorangan..

Happy anniversary to us..
Happy anniversary to us..

Happy anniversary to ussssss...
Happy annivrsary to us.
.
**nyanyi dengan nada happy birthday**

Tepuk tangan sorang2..Mata bergenang2..ciom pipi sendiri.**Eh! gile moncong mulut aku leh ciom pipi sendiri hahha**

Zzzzzzz..terus tido dengan pasrah.Huuuuu

**sesungguhnya ini adalah scheduled entry..koser nak berjaga sampai kul 12. Perlu tidur awal supaya tak menangis aku nak bangun pagi sok**

Cheers,
Amysue

1 comment:

Erina Asmawani said...

peeewittt. Congratz yunk :) moga both of ya bahagia sampai akhir hayat ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...