Saturday, January 9, 2010

Jangan masuk kalau tak suka.

Macamana ek nak cakap..

Huhuhu tiba-tiba je kan terus nak bagi explanation. Hahahah! sangat kelam kabut. Ni la.. pasal readers yang berkunjung ke belog saya ini. Honestly, from the bottom of my heart, saya tidak pernah memaksa anda untuk melayan cerita2 peribadi saya di sini apatah lagi memaksa anda untuk follow saya.

Kau tengok la tajuk belog saya saja dah 'tentang hidup me'. So apa yang kau expect? nak dapat cerita sejarah malaysia? nak dapat fakta tentang perang dunia kedua? ayoooo tentulah cerita kisah duka gumbira saya dan segala yang berkaitan dengan saya.

Lagipun ini belog saya dear, bukan belog mu.Hahahahah! soka hati saya la kan nak post apa. Kalau kau tak suka..kalau kau nak termuntah darah..kalau kau nak berdarah idong bila baca cerita saya, kau keluar la. Tuuuuuuu haaaaa! sila klik tanda pangkah. Hape susah???? heheheh tapi tengkiula..kau tulung naikkan traffic blog saya.

Kau buatla macam saya buat.Hanya baca/follow belog yang saya betul2 suka sahaja. simple! kan??? so tunggu pe lagi. Buat la.


Cheers,
Amysue

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...