Saturday, January 16, 2010

Janji saya pada mereka durjana

Entry ini maybe sebagai JANJI saya untuk direfer di masa hadapan sekiranya ianya berlaku. Mohon padaNYA agar kedua orang tua saya sentiasa dirahmati dan diberi kesihatan yang baik.

Apa sahaja perkara yang tidak baik berlaku kepada kedua orang tua saya..percaya la saya tidak akan pernah sama sekali MEMAAFKAN meraka. Percaya la dendam itu akan terus menyala walau mereka itu darah daging saya sendiri. Walau mereka itu ADIK BERADIK saya sendiri. dan walau mereka itu saudara dekat saya sekalipun. Saya berdiam diri tapi dendam itu sudah semakin memakan diri. Awas kamu..jangan sampai saya hilang pertimbangan.


Amysue

2 comments:

Nurul Aima Hj Kaim said...

aaaaaaaminnn...kenapa ka mie? anyone want to harm ur family ?

dk-mie said...

Adaaaa la tu emma. Ko tau la urang skarang ni. Diam salah..bising2 pun salah.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...