Friday, February 19, 2010

19 haribulan

Ye..19 haribulan lagi. Ari ni dah masuk 2 tahun sebulan kitowang bercintan cintun


Ah! serius.. gua rindu gila dengan saat-saat masa awal-awal bercinta dulu. Sekarang? memang betul-betul 'jauh' dah kitorang. Dengan koordinat pun masing-masing jauh..dengan komunikasi pun dah semakin kurang.

Masa mula-mula rasa ' jauh' saya agak memberontak juga. Bising-bising, tak puas hati, beriya-iya nak bagi dekat balik. Hehehehe, lama-lama gua dah tak larat beb. Ku pasrah saja. Dah tak hirau sangat keadaan jauh tu. Ku buat diriku tak tension memikirkan semua tu. so sekarang gua rilek saja.

Kadang-kadang saya betul2 merindui si dia. Mahu juga beramah mesra, bergurau senda..tapi untuk masa ni macam ada rasa kekok di situ. Kalau kami bercalling calling bunyik masa dealing bisnes je. hahahah

"aa? berapa? err ok..deal 8 juta..ok..ok sok kite citer lagi..bye"

Ah Tuhan..kau panjangkan lah jodoh kami..kembalikan lah saat-saat romantik kami dulu..

Heheheh..walau ku paksa macam tak berapa nak sedih di sini tapi mata gua bergenang-genang ni beb!

Ku cuma mahu kami mesra seperti dulu. Gila kau dah berapa bulan ni tak bergelak sakan atau bermanja atau beromentik2.


Cheers,
Amysue
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...