Sunday, February 21, 2010

Bila diri asik terperap di rumah

Aduh! pening woh..sakit kepala. Asal cuti jek mesti banyak tidur. Layan tidur sampai lebam. pastu bangun-bangun jek terus sakit kepala. Pastu buat muka menyesal bila tengok jam dah nak dekat maghrib.

"wah! aku sia-siakan masa dengan tidur jek??? T_T sok dah keje balik"

Punye bosan weekend saya. Saya ni sejak-sejak dah balik kampung memang lah terus jadik passive. Jarang nau nak keluar rumah. Malas betul rasanya. Asiklah terperap je kat lam umah. Kalau dah cuti-cuti tu memang aktiviti just main tenet, berfoya-foya di chatroom, pastu bosan gi dapur buatlah apa-apa yang patut.Bila bosan lagi terus layan tidur sampai lebam.TV memang i jarang layan.

Mak haku dah bising suh aku pegi kuar jalan-jalan. Tahap sampai nak halau-halau aku bila aku taknak. Har!har!har! gila ah. Bila ada hari yang memang saya kena kuar, mak saya mesti buat muka heaven dan terharu gila. Muka terharu macam "alhamdulillah..anak aku dah sembuh" hahahahhaah lawak jek.


Cheers,
Amysue

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...