Sunday, February 7, 2010

Momen indah dan berharga

Selamat Hari Lahir dan Selamat Bersara Puan Salbiah..
Eh bukan..bukan.. dia bukan bos saya. Hehehe, dia mak saya. Pada 26 Januari yang lepas, mak saya dah bersara dan menyambut hari lahir beliau yang ke 56 tahun. Huhu lame dah, baru hari ni dapat post kat blog. Almaklum le, saya kan bizi mengubah status saya. Hahahah! sile lempang.

Takde la keraian yang besar-besaran. So saya just dapat belikan mak kek dan makan2 pizza je. Tu pun perisa kek saya yang pilih, bukan mak. Heheheh. Pizza lak, tak dapek la den nak beli pizza hut. Jauh nak gi beli. So kat papar ni cuma ada Pizza Pah aje. Hemm boleh la.Janji namanya pizza. Nak beli pizza koz mak saya ni giler makan pizza.

Hehehe, sweet giler. Kitorang nyanyi hepi besday sambil diiringi petikan gitar ayah saya.

Kek memang mantop rasanye..Black forest. kawan mak yang buat. Giler sedap!. Pizza nye..emm boley la. Tapi itulah kali pertama dan terakhir saya membelinya. huhuh

Apapun, saya happy mak dah pencen. Koz takdelah ayah saya sengsorang kat umah bila semua gi sekolah. Ada la mak juga menemankan. Yang paling best, balik umah takyah lagi penat2 nak masak.or malas2 nak masak, koz balik je tengahari mak dah siap memasak! BEST!

Sangat best dan momen yang berharga apabila seumur hidup saya, setiap kali balik sekolah..tak pernah makan tengahari masakan mak. Mak kan keje. Baru sekarang dapat merasa kehidupan normal. Sayang Mak!


Cheers,
Amysue

3 comments:

Maia said...

wow! sweetnyer tgk parents you.. ur bapak pandaimaen gitar.. wah..mesti best kan ur mom..

Nurul Aima Hj Kaim said...

happy bday macik

Dayangku Army said...

Maia: huhuh ko jangan x tahu, bapak gua dulu boyband apa.Huhuh sekarang sudah tukar jadik pemain gambus pulak.Heheh

Aima: my mom said, tengkiu nak!.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...