Saturday, March 6, 2010

Kemas kini : Gelang Kristal

Okey, cerita pasal gelang kristal telah diupdate. Maklumat lanjut sila ke page kegemaran-amy ye. Boleh la gi tinjau-tinjau.



Huhuhu, walaupun macam dah berkurun tak berupdate pasal gelang ni tapi sebenarnya masih rancak berjalan lagi bisnes nih. Bz memenuhi tempahan pelanggan di sekitar tempat saya ni. Sampai tak menang tangan bila masing-masing nak oder secara pukal kerana nak jual kat tempat dorang pulak.

Sampai kan mak saya yang dah pencen tu sepatutnya dah mula rasa bosan bila dah tak bekerja pun merungut masa tak cukup nak buat gelang. Asikla menghadap bende ni dari pepagi kami ke sekolah saaaampailah saya dah balik dari sekolah pon mak masih gigih buat bendealah ni.Huhuhu

Anyway.boleh la ye kalau nak tinjau-tinjau..


Cheers,
Amysue

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...