Monday, May 31, 2010

7 tahun sudah...



Sambil melayari intenet sambil dengar lagu Pergi dari Aizat. Lapan puloh kali replay lagu ni. Gila punya sayu la bila dah asik diulang-ulang. Bila dah sayu, mula la rasa sedih..bila dah sedih mula la ter'rewind' balik kisah cinta berpuluh-puluh tahun yang lepas yang tak kesampaian. Hahahha! tipu la berpuluh-puluh tahun konon. Abis time tu umur kau berapa? sebulan? Huhuhuh..

Tak ah..dalam banyak-banyak percintaan (semua jenis percintaan ek, termasuk cinta monyet, cinta ekspress..bla..bla..) yang satu ni memang ntah lah sampai bila dapat saya padamkan memorinya. T_T dia cinta pertama saya. So opkos lah sentiasa berbekas di hati kan? Terasa parut tu sangat dalam wooo. Biar berpuluh tahun berlalu pun, parut tu tetap di situ. Kalau boleh pakai clorox ke, vanish ke...huhuhu dah lama saya buat bagi hilang kesan tu. Sebab, pedihnya tetap terasa setiap kali teringat. T__T sakeetttnye. SAKITTTT.

Hemmmm..sudah 7 tahun kenangan tu berlalu. Aduiiihhh payah nauu nak membuangnya. Walau selepas berpisah dengan dia saya bercinta lagi dalam 2 kali..hhehehe siap putus tunang bagai, tapi bila cerita pasal sedih-sedih mesti selalu refer kat cinta pertama. Takde pulak haku nak ngong ngeng ngong ngeng cerita pasal putus tunang. Hahahha! sengal..

Apapun...saat ini saya sangat cinta gila babeng dengan encik Jamil. Sangat-sangat okey. Kamu sayang kalau tinggalkan saya tanpa sebab yang kukuh memang nak kene dush! dush! la ngan saya. Hahah!

Mudah-mudahan jodoh kita kuat ye incik Jamil..Lap u dear!



Cheers,
Amysue

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...