Sunday, May 23, 2010

Hehehehe..boifren ai menang

Hoyeh! hoyeh!..ku mintak boifren ku (eceh! tetibe jadik bofren kan?? hahah!) cuma dapat naib juara AF8 aje. Tetibe dapat juara. Alhamdulillah..SOKANYA haku.

Sebelum ni saya ada cakap, walaupun saya minat kat shahir tu, tapi saya nak Adira yang jadi juara. Tapi keputusan sebaliknya pula. Takpelah..saya tetap happy. Lagipun dua-dua pun buat yang best semalam. Heheheheh another reason yang buat saya just terima kenyataan ialah..T_T aku bukan mengundi pon. Hahahah..jadi, apa sahaja keputusan, terima aje la ye.

Terus semalam shahir masuk dalam mimpi saya. hahahah sengal betol. Tapi saya pun lupa apa dah mimpi semalam tu.

Okey lah, nak tengok ulangan konsert final lagi nih. Hehehe, semalam tengok dah nak dekat round ke dua sebab tengah bagi tuisyen kat budak-budak.


Cheers,
Amysue

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...