Thursday, June 10, 2010

Entry pendek aje


Aloooo..saya sudah selamat kembali ke pangkuan keluarga. Muahaha! macam baru lepas balik dari Lombok gituuuu.

Macam dah lama je tak update belog. Huhuhu nak buat macamana kecergasan minda agak kureng sedikit di masa cuti-cuti begini. Lepas balik dari KL ari selasa lepas memang kojo den asik tido...tido...tido.. dan tido..Memang macam nak gila raso eh.

Ni update pun macam tak update jek. Belum ada napsu lagi nak mencoret dengan begitu banyak. Dah la kepala skang betul-betul tengah biol. Gila..asik tido je hari ni. Jap lagi nak start membuat kek cawan buah-buahan. Ada orang tempah untuk kenduri kawin. 350 bijik. Esok petang ambik. So malam ni buat sikit..sok buat sikit lagi.



Cheers,
Amysue

3 comments:

Erina Asmawani said...

weee..g holiday upenye..best dpt jumpe yg tercenta ye dak :))

lanting 10 kapkek kat ena nanti eh mie ;p

Anonymous said...

hehehe..selamat kembali kamoooo

Nurul Aima Hj Kaim said...

baru dapat komen T__T

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...