Tuesday, June 29, 2010

Keliru dengan sex orientation

wah! tajuk berani mati nih!

Saya suka sangat tengok perempuan cantik-cantik...sexy mantop meletop-letop. Dari dulu saya suka perhati perempuan yang cantik-cantik kalau keluar jenjalan. Heheheh sampai pernah saya terfikir "weh! gilakah apa aku nih suka dekat perempuan? adakah aku normal?" wah! skema gitu ayat. Risau gak kut-kut tak perasan sex orientation sendiri. Pergh!!! ngeri-ngeri..

Tapi bila dikaji balik..saya suka tengok je..tapi takdelah suka sampai melibatkan hati dan perasaan. Napsu TATAP pada lelaki badangebutapitakgempal. Hahahha!

Start tahun lepas saya suka tengok muka seorang perempuan ni. Dia sangat cantik. Ntah! macam cantik gila. Pastu diam-diam saya selalu tengok gambar-gambar dia dekat laman web sosial dia. Isk! tenang betul dapat tengok muka dia. 1st time saya nampak perempuan yang sangat cantik.

Saya ngan dia tak kenal pun sebelum ni. T_T sesungguhnya beliau yang cantik itu adalah kekasih kepada bekas kekasih saya. Ah! senang cerita gf kepada ex-bf saya yang yaampunntahbilahakunaklupamamatnidalamhidupaku. Memula nampak kekasih dia ni sentap gak wei. Gila jelita betol awek dia. Terus rasa diri ini cuma secebis daun kering di tepi halaman. Muahahhaha! siot je ayat.

Memula jeles, sebab awek dia cantik gila. Lama-lama haku tengok...pergh! mejik je tetiba sekarang saya tak jeles. Sebab saya minat gila tengok wajah dia tu. Sesuailah..bagai pinang dibelah 2..nasib baik tak kuat jodoh ngan haku.Kalau idak, hemmmmm....agak sukar diramalkan ketidakpadanan fizikal itu.

Lagi sekali saya pegi melayan tengok gambar-gambar perempuan tu. Muahahahha! abihla. Sila jangan tergelincir dari fitrah ye Amy. Isk nauzubillah. Saya masih straight okey!. Lurus mengikut jalan yang benarrrr.



Cheers,
Amysue

1 comment:

Nurul Aima Hj Kaim said...

aku ingat d sekolah ada 'sex orientation'..T__T apa pon mcm pernah bah aku dngr cerita ni.dan mcm pernah aku buka profile fs DIA hmm pernah ba ko cerita ma aku kan..? yg zmn fs tu ka..?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...