Thursday, June 17, 2010

Kerana hati saya telah hancur

Saat ini, akan ku keraskan hati daripada terus mengasihanimu,
Kerana aku tidak mahu melayari hidup tanpa mengetahui destinasinya,
Maaf, terlalu lama aku bersabar menanti masa yang berlalu dengan begitu lambat,

Kamu benar-benar membuang masa saya,
Kamu benar-benar mensia-siakan perasaan saya,
Usah dicari kemesraan saya,
Usah di pinta kasih dan sayang saya lagi selepas ini,

Rasa kasih dan sayang saya hampir hilang bersama juraian airmata
Kamu.....benar-benar menghancurkan hati saya.
Pedih....sakit


~Amysue~

3 comments:

kupaslaroren said...

Amy, kenapa ni? kuatkan semangat ok :D

Erina Asmawani said...

mieee..nape ni?? huhu.. be strong mie (T_T)

Dayangku Army said...

Kupas: T_T..wuuuu sedey..tapi takpe, siat Tuhan tentukan mana yang terbaik untuk saya.

Ena: Sedey la ena..bukan pe ni sedih gila-gila ni sebab dah terlampau memendam kan..so bila sekali lagi kena terus tak bley tahan. Anyway..thanx..dont worry, cik amy lepas nanges kompem dah okey dah.hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...