Tuesday, June 22, 2010

Pengguna akaun nan satu yang tegar

Yo yo je saya berusaha menghabiskan marking paper budak hari Ahad yang lepas. Ingatkan datang je sekolah Isnin tu terus bagi markah. Cheh!..sesungguhnya sehingga ke saat ini ramai lagi cikgu-cikgu sedang berhempas pulas marking paper pelajar.

Hahahah! terus rasa macam nak menyebok ke meja dorang sambil tanya eh..belum siap marking lagi? cuti ari tu buat apa? . Rasa macam nak berlagak je sebab saya dah siap tanda..markah semua dah ready. Wakakakka! kompem kena lempang laju-laju.

Dah dua malam wei saya tak tidur nyenyak! sekse guwe. Malam 1st tu takpelah sebab nebes nak turun sekolah. Heheheh takut tak terjaga weh. Cukup-cukup la saya kesiangan masa last day sekolah sebelum cuti ari tu.Terjaga jam 6.30! kelam kabut mandi dan bersiap. Dahlah kelas kul 7.10pg kan???? T_T

Sekali tengok semalam pun tak nyenyak tido. Ape daaa...malam ni saya mesti berusaha tidur nyenyak.

Yiiiihaaa! saya bangga ni dengan diri sendiri.Kenapa? sebab dah ada account simpana kat Public Bank!. Muahahah! sile kagum..sila kagum.. Lama gila berkurun asik plan nak pegi buat. Asik tergendala je dengan kemalasan. Semalam tetibe nekad buat.

Iye kamu nekad sebab duit kamu sudah semakin susut. Huhuhuhu! gamble ah selama ni cuma ada satu sahaja account bank. Kat situ gak duit gaji masuk, kat situ gak bekalan duit nak transper bila membeli belah online. Kat situ gak saya menyimpan..senang kata semua la kat situ.

Skang ni nak buat Public bank tu tempat simpanan la selain ASB dan ASW. CIMB hanya tempat untuk berbelanja. Kalau haku keras gak letak simpanan kat CIMB, sila jangan menyesal bila tak ada simpanan di kala susah ye cik amy.

Hehehe another perubahan ek setelah berkurun lama orang dah buat. Saya kagum..saya kagum

Kagum gileer..laksana.. weh haku ada Iphone 3, 4, 5, 6G!



Cheers, Amysue

1 comment:

Erina Asmawani said...

saya mesti pilih!


(err..tu slogan public bank ke bank rakyat eh? hehe ;p)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...