Monday, June 28, 2010

Simptom lagiduatahunnakmasuk30.

Senyap aje kan saya 2,3 ari ni? hehhe..kengkonon la bz. Padahal...

Sempat lagi tu no celcom saya terblock dan tak dapat digunakan selama sehari. Hahahah! sehari je la tapi. Tak boleh takde tepon selama berhari-hari. Sehari cukup le. Walaupun tepon saya ni sangat la pemalu nak keluarkan bunyi walau sekali dalam sehari. Susah nau nak berbunyi. Asik2 encik kekasih aje la yang call or sms. Tapi sejak kebelakangan ni kureng skit. Masing2 bz.

Alkisahnye malam tu sebelum tido saya saja nak restart henpon saya ni. Pastu masa henpon ni mintak pin no boleh-boleh terus blur tak tau nak tekan apa?Apakah???? Ah! sudah. Ntah berapa ekor semut itam yang masuk dalam makanan/minuman haku tadi. Blank gile. Last-last..hambek! 3 kali salah terus kena block. Uwaaa!!! apa salahku tetiba malam-malam cenggini nak block no tepon? Betul-betul tak dapat terima kenapa laaaaaa saya boleh lupa pin no yang takpernahdalamsejarahakulupapinnumbertuh! vudus betol.

Mengagau carik balik PUK no. Nasib baik ada. Sekali tu boleh pulak dia kata simcard rejected. Weh! apa nih. Tadi aku cuma nak restart aje laaaa. Ni kenapa sampai nak reject-reject sim bagai??? carik gaduh betol memalam buta camnih.

Dah tak pasal-pasal esoknya selepas abis waktu sekolah memecut ke Celcom KK. Nak ke KK ambik masa 45minit. Sampai celcom, tak sampai 10 minit urusan dah selesai. Kagum gilerrrrr. Mana taknye, kaunter aje dah macam lebih 10 yang bukak. Baru je haku dapat nombor, tak sempat duduk dah naik nombor saya. Wah! ni yang tetiap minggu nak gi Celcom. Muahahah! takdo kojo!

Aduii..tak study Calculus lagi ni. Hari Rabu ni nak ngajar budak-budak diploma. Mampuih haku nak memerah otak.


Cheers,
Amysue

4 comments:

Erina Asmawani said...

pasni kena banyak2 makan kismis plak ni mie ;p

Amy jadik tutor eh?

Nurul Aima Hj Kaim said...

hoh mie aku selalu lupa umur aku...bila smp bday ja aku cr calculator tolak tahun semasa-tahun lahir..aku konfius ada kah itu tanda-tanda masuk 30an sbb sudah mulai malas menghitung umur kan..?! T__T

Dayangku Army said...

ena: hahahah! tu la pasal..pasni stok makan kismis je sampai lebam.

emma: T_T iya, aku rasa itu salah satu simptom lagiduatahunnakmasuk30 juga tu.Aku pun jarang sangat ingat yang aku sebenarnya suda 28 (hahah! ala2 lupa diri la)..selaaaaalu ingat umur aku statik 26. gilosss

Nurul Aima Hj Kaim said...

aku pun jg..mcm umur aku berhenti di 26..gahahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...