Saturday, June 12, 2010

Tukar-tukar pasangan

huiiiii apo la asek tukar template nih? huhuhu..ampun mahap di pinta. Semalam datang lain templatenye..ari ni lain pulak..sok sok tau tau laie.Tengok aje laa.

Terpaksa tukar sebab macam tak selesa pulok menengok template yang lepas. Macam tak pueh yo. Sakit mata haku menengoknye. Semak! eh maksud saya cam sesak je. Bukan nak suruh kamu semak sesuatu untuk saya. Huhuhu

Bila dah tukau jadik 2 template ringan sikit mata haku nak memandang. Harap-harap lepas dah tukar template ni mood membelog pun datang lah. Asik ari-ari bangun pagi "yeah! hari ni haku mensti membelog.Semangat berkobar-kobar nih" lepas je mandi sarapan semua, elok aku menempek depan tv. Huuuuiiih la malas bebenor nak menghapdet belog.



Cheers
Amysue

1 comment:

Erina Asmawani said...

template ni sgt comel mie..suka! simple yet very cute. yg penting de pink :)

dan lg satu, senang nak komen :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...