Tuesday, August 3, 2010

Saya seorang yang gigih ;p

Bersama abang Rosleh

T_T...nangis terharu juga sedih apabila kelab guru sekolah saya telah mengadakan sedikit jamuan perpisahan untuk saya. Dan majlis itu sebenarnya juga untuk meraikan ulangtahun salah sorang staff sokongan di sekolah saya iaitu abg Rosleh. Heheheh memula sampai dulu saya adalah sangat takut ye dengan abg tu sebab dia suka kenakan orang kaw-kaw punye.


Masa majlis tengah berjalan saya memang tak mahu adakan mood sedih dalam diri saya. Kengkonon gamble ah. Tapi bila pengetua duk berucap bla..bla..bla..pastu abg Rosleh pulak dah sedih terharu koz ulangtahunnya yang ke 50 di rai secara mengejut, maka saya pun terjangkitlah juga mood sedih itu.

Muka lepas nanges. Hahah..Menerima cendera kenangan daripada pengerusi kelab guru

Tik..tik..tik..nangis jugek laaaa. Tapi nangis ayu..harusssss. Kalau idak mau mata jadi macam panda sebab mascara cair. Kekekek. Tapi idong tetap merah.

Anyway, thanks kepada semua warga SMK Majakir..banyak pengalaman saya dapati selama setahun 3 bulan berkhidmat di sini. Terima kasih banyak-banyak atas semua pengalaman itu.

Semalam dah start bermain dengan kesesakan lalu lintas waktu pagi ye. Selalu saya rilek-rilek je pegi kerja. Lagi seploh minit punch nak merah baru haku terhegeh-hegeh kuar umah. Sekarang, nikmatilah saat-saat manis bergelumang dengan jem pergi dan balik keja. Hoyee! terpaksa buat-buat suka.


Cheers,
Amysue

4 comments:

Nurul Aima Hj Kaim said...

gigih berusaha utk tidak menangis tapi menangis juga...nda apa ull fine new experiences d tempat baru kaaaan

Dayangku Army said...

kekeke juga gigih melayan jem tetiap ari. oh! tetapi tempat kerja baru adalah best.hehehe walaupun kerja opis hour nda suda macam school hours

Mizzy said...

pindah ke mana ye?
all the ebst.. tempat baru, cabaran baru..

mr_mrs mikko said...

eeiii kak,
nmpak tu cigu ksayangan sya msa sya fom6 d mjakir,
cigu amanda sma cgu junaidi...
hihi.. :)

neway, rupanyaa kaka smpat jd cigu sna ah, :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...