Monday, August 9, 2010

Sape suh kau gelak-gelak pagi tadi

Tadi pagi masa tengah sarapan saya gelak-gelak ngan Nizam pasal quote ni "cinta tak semestinya memiliki" Gelak sakan kau kitorang. Pastu aku memain la cakap dengan Nizam. "Jap lagi aku akan pakai la quote nih" sambil gelak cam orang bengong.

Hah! hambekkkkk. Sekarang saya adalah berasa sedih. Em cemana ek nak cakap. Memang sedih la..Tapi takdelah macam nak hempas-hempas badan. So untuk mententeramkan hati yang sedih.. tetiba saya teringat quote pagi tadi. Wuwuwuwu T_T..em yelah.memang betul cinta tak semestinya memiliki. Pasrah. Redha dengan ketentuan.

Ah! korang mesti ingat saya ada problem dengan Encik kekasih. Takde maknenya. Saya dengan dia ok je. Just nice. Eceh!.

Hem..tapidalam masa yang sama saya gembira. Baguslah saya dah tahu hakikat sebenar..Sebenarnya lagi memudahkan perjalanan saya. Saya kan manusia biasa. Bila-bila masa sahaja akan tewas bila diuji dengan kekeliruan berkaitan perasaan. Syukur, Allah permudahkan laluan saya.

Hahahah! tetibe korang buat muka blur. Buat-buat paham aje lah. Kang kecik pula hati saya. Huhuh.

Siapa boleh lupa kenangan sanggup online 2,3 pagi bila dapat signal 'line clear' dari Pakistan????
Jeng! jeng! jeng!..amy penah ada kapel dengan mamat pakistan?? Tet! jawapan anda salah!



Cheers,
Amysue

2 comments:

Nurul Aima Hj Kaim said...

Haruskah di uji :P...tp betul apa tu quote

Dayangku Army said...

Kami bukan gelak apa..gelak macam "wuuuuuu jiwangnya kau.." ha gituu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...