Tuesday, October 12, 2010

Saya rasa saya sangat comellllll

Dua, tiga menjak ni banyak sangat perkara-perkara yang boleh dikategorikan sebagai 'perkara yg menempah sejarah' dalam hidup saya. Heheheh! best betol..bahagia owh. Tapi dalam banyak-banyak perkara bersejarah tu..satu je yang saya rasa saya boleh share. Yang lain tu masih berada dalam P&C..

Jumaat lepas saya telah menempah sejarah apabila buat kali pertamanya saya berjaya mengisi minyak kereta sendiri!!!!..ye sendiri tu maksudnya kau pegi kaunter..bayar..angkat pam...picit..bla..bla...bla..Haaaaa?? apa macam? bersejarah betol kan??? Hahahah! korang bleh la nak gelakkan aku. Aku rasa bangga tau! rasa macam baru lepas menang pertandingan catur je.

Mesti korang berpikir, abis tu selama ni sapa yang tolong isikan minyak keta kau????..Selalu saya pasti akan pergi ke stesen minyak yang ada attendant. Jadi kalau dah asik attendant yang isikan celah mana saya nak pandai isi minyak sendiri kan??? hohohoh..

Aku tak malu ye nak mengaku aku x pandai isi minyak sebabnyaaaaa....saya rasa CHOMELLLL betul bila kau tak pandai isi minyak. Hahahah! comelll la sangat..pastu kalau kau tak kuat semangat lalu tetiba satu hari keta kau abis minyak dan stesen minyak yang kau pegi pulak takde attendant, haaa menangis kau dik...menangissss

Sampai je umah, saya tak sabar-sabar nak bagitau kat sang kekasih betapa saya dah pandai isi minyak sendiri dan memaksa beliau bangga terhadap saya. Hemmm mesti encik kekasih rasa "ololololo..comelnye sayang..dah reti isi minyak yeeee" muahahahhaha!!! terus bajet jadi seekor kucing putih yang sangat comel dan bergesel2 di badan encik kekasih. Hohohoho..

Tu baru sekali la tu saya isi minyak sampai ke hari ni. Isnin lepas aku macam belagak gile tak mau cari stesen minyak yang ada attendant..kata dah pandai kan??? heheheh..tapi bila sampai je kat stesen minyak tu, saya tengok elok je ade attendant kat pam tu saya terus " errr..dik tolong isikan minyak ye..duploh hengget" hahahahhah! tetibe aku nervous nak isi minyak untuk kali kedua.

Takpe..dijangka esok saya pasti akan isi minyak..ye! saya mesti isi minyak sendiri..no attendant-attendant. Eceh!!


Cheers,
Amysue

2 comments:

Nurul Aima Hj Kaim said...

x apa banyak lg hari-hari lain yg mendatang..jngn smp tahap isi minyak guna hos sudah..T_T

Erina Asmawani said...

ahahaha..serius mmg comel gila baru 1st time isi minyak kete!!meh datang sini, amy pusing 10 stetsen minyak pun xde satu yg ade attendant..habislah amy..hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...