Sunday, November 28, 2010

Sebelum - Selepas : Azie Cosmetics

Dua ari cuti weekend kau tau keje haku apa? bangun pagi dalam kul 8 setengah..basoh muka..gosok gigi..meggodek dapo...mamam..pas je saya makan + minum pagi..terus naik bilik semula dan.......ZZZZzzzzzz...huhhu aku sambung tido balik..tengahari baru ku bangun. Giloossss! punye bosan wiken tak buat apa-apa.

Ari sabtu..ada lah aktiviti membasoh baju yang 2 minggu berlonggok dalam bakul baju kotor. Pastu keje ku hanya menerjah blog-blog fesyen untuk orang yang bertudung. Lepas satu...satu ku terjah..ari ni ku sambung lagi menerjah blog fesyen. Heheheh! teruja betul tengok fashionista di luar sana. Bukan pe saje je nk carik-carik idea, baju pe nak beli tatkala nak bershopping nanti.

Owh hari tu de post pic muka ku yang sebesar alamdekat satu entry tu kan. kengkonon muka selepas memaki produk Azie Cosmetics..K kali ni nak post pic sebelum dan selepas pulak.

Sebelum - selepas

Sebelum: huhuhuhu punye kusam wajah saya..pastu kulit saya ni pantang kene matahari walau beberapa menet je..kang kau tengok la dia punye belang cemana. Overrrrr. pastu nak bagi cerah balik punye la siksa.

Pastu kang, jerawat ikut suke ati je nak muncul. Selalu orang lain kalau nak muncul pun time-time PMS ke..time tensen ke. Ni tak....alwayyssss nak muncul. Pastu tak sah kalau tak tinggal parut. Dah kau bayangkan la muke ku ngan gelapnye..ngan kusamnye...ngan parut jerawatnye..ngan misainye. Hahahha! tetibe misai di situuu.

Tapi ye le..masa ni memang saya tak pakai apa-apa produk yang specific. Pernah pakai Sendayu Tinggi, tapi tak jalan kat muka saya ni. Susah betul nak carik produk yang sesuai.

Selepas: Heheheeh! skang kau tengok cemana jauh perbezaannnya? ada beza kan? Hahahahah! jangan kau kata dulu nampak muda sikit..skang dah jadi cam akak-akak. Sile menjaga hatiku..T_T

Nasib baik encik kekasih dapat rekomen produk yang sesuai kat kulit muka saya ni. memula dia sponsor habis...dah second time kau beli..harus pakai duit sendiri. Awal-awal pakai dulu saya pakai sampai 9 item. skang cuma pakai Beauty Soap, Soft Toner, E Toner, Day & Night Cream, Sub Block, dan Day cream.

Harga plak berpatutan la dengan packaging, Idak le packaging cenoet, tapi harga plak mahal gilos.

Tapi susah gila nak carik produk ni. Kat KK mmang sah-sah la takde. Asik la haku suh Encik Jamil tulung belikan dekat Butik Anggerik, Shah Alam dan poskan kat saya. Buleh tahan jimat produk ni koz saya tak perlu beli tetiap bukan..nak dekat 3 bulan sekali baru beli.

Sekian daripada Duta Lantik Sendiri Azie Cosmetics. Hahahha!

Cheers,
Amysue

4 comments:

Erina Asmawani said...

waahh! mmg nampak beza la..sgt!
flawless!

ena pun skrg ni mengalami masalah jerawat sukati muncul..huhu..mencik!
haruskah saya juga bertukar pada azie cosmetic? ;p

Angin Selat Melaka said...

Askum.

Jgn risau Erina; sebab website ni memang btul2 berkesan bagi musnah semua kuman dan telur jerawat yg sesuka hati dok naik tu:

Penghapusan Sumber Pembiakan Jerawat

Semoga berjaya ya. Thanks.

raina said...

tumpang lalu.. raina.dface cantik bersama azie cosmetic..
untuk khidmat nasihat dan pesanan produk azie cosmetic boleh menghubungi saya azlina 019-4760097 atau layari http://rainadface.blogspot.com/.

baby lydia said...

salam sayang..n dya follower sini ya..kt mne nk cri produk ni??

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...