Saturday, December 4, 2010

Menaip dengan keadaan khayal @-@

Owh! di saat saya begitu teruja mahu mengupdate belog..keadaan kesihatan saya adalah tidak mengizinkan.. Hohoho! ku diserang simptom pra-demam. Heheeh! ngengada kau nih. Cakap je kepala berat, mata panas..tekak perit dan dari pagi tadi aku asik kung kang kung kang batuk seorang diri..errr..ada kah batuk secara berjemaah? *pening* maafkan diriku kerna tak mampu berfikir secara kritis. Berat sungguh kepala ni weiiihh!

Adakah kerna diri bergumbira tanpa kawalan dan memakan seafood secara pukal mengakibatkan aku nak demam???? T_T overrr kalau cenggitu. Yang lelain elok je snorkling bagai nak rak, mein tarik tali..mein bola tampar..mein wrestling arm..okey je.Menten je sihat. Hohoh!


Owh ye!!!!..setelah penat selama 2 minggu berturut-turut dengan pelbagai event, semalam dapat release tensen dengan trip ke Pulau Mamutik bersama Team Animation KYS-Korean. Seronot!!!!!! Nanti ku cerita dengan lebih lanjut ye berserta dengan pics sekali.

Aku nak tido..kepala dah tak centre ni setelah menelan ubat batuk dan selsema. Ku nampak 13 ratos bintang dah. @-@



Cheer,
Amysue

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...