Wednesday, December 15, 2010

Rejeki...Rejeki...

Assalamualaikum dan salam sejahtera...

Alhamdulillah la uols..murah rejeki di bulan doblas ni. Saya ingat rejeki melimpah ruah time nak raya je bab-bab orang nak tempah biskut dan kek. Time nak krismes ni pun Allah bagi rejeki murah kat saya. Alhamdulillah...

Mak bagitau tempahan biskut Almond London yang diterima ada 7 botol. Huhuhu! tekojut den donga. Kira banyak dah tu. Tak sangka skarang krismes pun macam raya nak ada biskut. Terus cakap kat mak..dahlah, jangan amik oder lagi untuk Almond London tu. Tak terlarat saya nak buat dalam masa dua hari (sabtu dan ahad ni je mampu berhempas pulas dengan tepung dan butter).

Mak pulak dengan biskut cerelacnye. Pun berbotol-botol gak aku tengok mak aku buat. 3 ari sebelum krismes, ada member tempah Blueberry cheesecake..on 25th pun ada member tempah kek yang sama. On 1st Jan plak tempahan choc moist cake dari Diana untuk birthday beliau.

Saya tak kisah sebab saya laaaaaagi suka. Kalau kau suh aku masak rendang lagi 3 ari nak krismes...Ayam pokpekntahapentahnama on 25th..pastu Kambing resepinenekkaudanakubersama memang pitam la aku. Haku tak suke la memasak. Masak untuk daily routine tu buleh la. More than that...biar aku pitam patbelas ari dulu. Huhuhuh!




Cheers,
Amysue

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...