Thursday, December 30, 2010

Tahniah la Harimau Malaya..kerana anda, kami cuti. Yiiiha!


Assalamualaikum dan salam sejahtera..

Hye! nama saya Amy Fahmi. BF saya la yang terer save bola penalti Indonesia semalam. Hak! hak! hak!..tetibe je kan c Fahmi tu jadi bf kau! Berangannnnnn...

Weeeheeee! sok cuti. Punye la suka sangat esok cuti sampai mood kerja saya pun dah start cuti ari nih. Hehehhe!..

Uols tengok bola tak semalam?? gua opkos layan. Satu family layan. Kami layan dengan penuh semangat kesukanan. Idak le ku menghiraukan cacian/makian dari rakyat seberang sane. Jangan kau layan sangat cakap merepek meraban mereka itu. Julia Perez yang kengkonon nak pakai pakaian dalam berlaser pon ntah mane tak muncul-muncul. Mane? mane?!.. Eh! tapi ade gak kan laser ijo tu mancar kat muke Fahmi bf i tu kan??? hikhikhik!

BTW..tahniah la ye kepada pasukan Malaysia..walaupun bermain di depan puluhan ribu penyokong negara sana..pastu ngan keadaan keselamatan yang agak terancam..namun pe de hal kan setakat ancaman tu semua. Ni pasal laser pon nak memekak. Rilek la. It is just a game okey. Ada menang ada kalah.

Nak buat apa ye esok???

Update:..okeh..okeh..saya dah tengoh blog gf c Fahmi..Hye! Elia..jangan marah. i tumpang perasan je dengan bf u. Hahahha!

Cheers,
Amysue

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...