Monday, December 13, 2010

Tak ada apa2 sangat pun

Morning anda semua..

Sihat kah? alhamdulillah saya sudah beransur sihat. Huhuhuhu macam tak pecaya bila weekend ari tu tak online langsung. Pergh!! tak pernah terjadi daam seumur hidup aku tak online begitu lama. hahaha! (kenapakah aku perlu gelak di hujung ayat nih???)

Sebenarnye kan haku nak update pasal aktiviti dengan Koreans tu.. tapi.. adoiiiilah, saya tak tahu nak start dari mana. Dahlah gambar berlambak tak ingat. Camni je la..kalau ada..ada la tu ye..kalau takde, maknenye jangan lah kau mengharap di situuuu..

Yiiihaaa!!!! next week kekasih hati akan datang ke Sabah. Isk! tak sabar nak paw dia cukup-cukup.


Cheers,
Amysue

1 comment:

Nurul Aima Hj Kaim said...

alhamdulillah sihat suda..eiii aku ada tingu gmbr ko kena tag ms betugas aritu then nampak mcm ada sesi decor8ing bunga d gelas tu..mcm comel..ko ada amik bhgn ka d situ..share la pasal benda tu..TERIMA KASIH... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...