Thursday, January 27, 2011

Dulu singa..sekarang meow..meow..meow

Assalamualaikum dan salam sejahtera

Tetibe je saya rasa macam dah laaaaama gila saya tak memarah gaduh ngan boifren sambil baling-baling barang. Huhuhuh terus berkata begini pada diri sendiri "hem ye la...aku dah semakin veteren kut..tu yang dh tak panas baran sgt". Hahahah! agaknye gini la kut gaya2 orang yang dah nak masuk 29 taon. Lebih kool bebeh!

Kekekek seriusss..zaman memuda saya dulu asiklaaaa mein baling-baling barang kalau gadoh ngan boifren. Tak baling barang, main koyak-koyak gambar. Tu belum lagi haku baling henpon sampai bekecai. Bodo tul.

Tu tak kiralah samada gaduh depan-depan atau gaduh dalam tepon. Seboleh-bolehnye nak baling-baling barang. Tapi sebenarnya, dia punya lama saya tak baling-baling barang ni bukan baru..macam dh bertahun kut. Hem pikir-pikir balik...aha! saya rasa la...sejak kapel ngn encik Jamil saya memang jarang mengamuk. Memang jarang la. Tu yang tetibe aktiviti baling-baling barang terus terstop macam tu je.

Hihihi..sebab encik Jamil sangat kool tau. Kalau saya pung pang pung marah, dia diam je. Sesekali je dia keluarkan pendapat. Pastu kalau saya tak dengar apa yang dia cakap tu, dia diam je la. Tak juga memujuk, tapi tak juga melayan sangat kemarahan saya. So , selalunya bila saya dah penat membebel memarah, saya cakap la saya nak tido. Hahahhaha! selalu tau saya guna alasan nak tido kalau mood tengah cam hareeemmmm. Walaupun takde pun aku nak tido. Cuma malas nak bercakap je.

Kalau yang sebelum-sebelum ni..haku pung pang pung pang marah, yang sekor tu pun pung pang pung tak nak kalah. Heh! kene ngan haku yang tak pernah nak puas ati kalau tak menang, memang alamatnya berterbangan la barang-barang.

Eeeeeiii haku gila meroyan betul la dulu. Hahahahha! kalau haku tak puas hati kan, pastu cer kau letak tepon..memang menjadi-jadi kesingaan saya bila call kali kedua. Dan selagi saya masih tak puas hati...berhari-hari la kami gaduh dan tak call.

Dengan encik Jamil, saya rasa tak pernah kitorang gaduh lelama. Ye ke? jap..jap nak ingat balik. Em ye la..tak pernah kut gaduh sampai berhari-hari. Malam ni aku menyinga, tetiba esok kol macam takde benda berlaku semalam.

Em..tu la dia..encik Jamil memang kool n malas nak layan saya kalau marah. Sebab tu haku tak pernah dah jadik mak singa..dan sebab tu haku luv-luv him so much!. Hiksss..muah! luv u daling.

Happy 3rd Anniversary dear~19 January 2011~


Cheers,

Amysue

2 comments:

Nurul Aima Hj Kaim said...

kucing marah..dia garit sakit jg oooo

Dayang_Amy said...

hikhikhikhik...ya..sia garit sakit owh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...