Monday, January 24, 2011

"Muslimah paling Bergaya"

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua..

Hikhikhik! tetibe nak gelak kan?? malu sebenarnye..selama saya berblogging tak pernah sekali saya join mana-mana contest yang dianjurkan di blog. Em..maka hari ini penuh dengan sejarah (hahaha! sejarah lah sangat) saya pun telah amik bahagian dalam contest Muslimah Paling Bergaya anjuran blog Dunia Mayaku.

Boleh klik kalau nak join!.Sempat lagi nih.

Tengok tajuk je pun saya dah rasa tak layak. Heheheh takpelah..demi menyahut 'tag' sahabat, iaitu mommy aima, maka...err! kita redah aje la ye. Saya kasik pic ni untuk mencuba nasib. Hohoho! semua pose lengkap.Pose mengada-ngada pun ada :P


Okehh-okeh..selepas tepek pic yang kau rasa paling kool..paling bergaya..kene jawab dua soalan dari Puan Ermayana, pemilik blog Dunia Mayaku.

1) Perlukan Pn Ermayana menganjurkan contest @ G.A pada masa akan datang?

why not? kenalan pun makin ramai..macam-macam cerita kita boleh baca. Seronok kan? disamping mengeratkan hubungan silaturrahim di alam maya ni.


2) Mengapa anda rasa anda patut menang contest ini?

Hihihi..iye saya rasa saya patut menang. Kalau tak dapat menang hadiah utama.. at least dapat tempat kedua atau ketiga kerana sekiranya saya menang, nanti bila puan nak buat contest lain kali, saya pasti teruja nak join lagi sebab dah pernah rasa menang. Hahahhaha!!!..okey..okey..seriussss..

Tak puan..saya rasa saya patut menang kerana saya rasa ni je la kut pic yang paling abiss bergaya yang boleh saya buat sekiranya pegi keluar jalan-jalan. Dan..melalui pic ni je la saya perasan rupanya saya ni pandai juga ye bergaya. Thanx to peredaran fesyen sekarang terutama kehadiran-kehadiran shawl yang gojes di pasaran. Maka dengan itu mudah sungguh untuk bergaya namun masih menutup aurat. Eh! salah satu hadiah puan ada shawl kan? haaaaa...suke! suke!..kalau menang 1st prize boleh guna duit beli shawl yang gojes2.

2 rakan yang saya nak tag ialah:
- Erina
- S.h.a.r.o.s

Cheers!,
Amysue

3 comments:

Nurul Aima Hj Kaim said...

ho ho mn tau dpt menang shawl...ha ha ha

ermayana a.k.a mrs mahzan said...

thanks sudi join yer,dh macam adik fatin liyana :)...hehe

Erina Asmawani said...

heee..maceh amy sebb tag ena, nanti ena buat k ;) awww..ape ayat nak goreng nih..hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...