Friday, January 28, 2011

Yang Pertama bersama dia..-Part 2

Assalamualaikum dan salam sejahtera..

Kali ni nak imbas kembali sambutan birthday saya untuk kali yang pertama bersama si dia.

Owh! abaikan muka tak siap saya di situ. Jerawat..iye jerawat di dahi itu juga harus diabaikan

Sambutan birthday saya yang pertama bersama si dia ialah pada tahun 2008. Masa tu saya tengah praktikal kat Smk Bandar Utama..so lepas dia jemput dari sekolah petang, memang tak balik umah terus. Gigihlah deting sampai tunggu kul 12mlm. Hahahah! memang gile ah. Muka lemau-lemau la duk kat kedai mamak sampai tengah malam.

Gosh! (hentak kepala kat dinding)...aku sakitkah di kala ini? Pucat gile muka. Bajet paling comel la kut time ni. Hahahah!

Cak!..hihhi saya dapat bantal luv yang dibeli encik di Lovely Lace. Kekekek..pas dapat bantal ni setiap kali lalu Lovely Lace Giant Kelana Jaya, gigih betul nak cek berapa rege bantal ni. Hohohohoh!..boleh tahan gak ah. Makan kepsi boleh blanje 6 orang. Thanx daling.


Sampai sekarang saya tido bertekup muka dengan bantal ni. Dah jadik bantal busuk aku. Takleh tido kalau bantal ni takde.

Owh masa gigih tunggu kul 12 mlm tu, just nak bagi hadiah je n wish kat saya..takde kek. Keknye ada pada 12 April...nanti saya citer gak kat entry akan datang. Koz ada juga kisah pertama masa 12 April tu.


Cheers,
Amysue

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...