Wednesday, May 11, 2011

Cool Giler

Assalamualaikum dan salam sejahtera..

Tadi saje je la lepak bilik sambil layan tenet...layan youtube...ha, ntah cemana boleh sampai ke satu video ni. Memula layan bese-bese.. je..tapi lepas satu video..satu video lagi saya layan...pastu macam nak khatam semua video dia malam ni jugak!.. hahahah..

Minah Filipino ni saaaaaaaaangat chumel swit-swit gitu..layan weh tengok dia nari. Pastu kan..masa dok layan-layan lagu ni.. bajet dia ni minah-minah bese je kan...sekali sampai ke satu video ni..serius gua sangat kagum serta terkejut. Baru la kutahu rupanya ni 70% deaf weh!...idak le saya tahu 70% deaf tu cemana. Dapat dengar sayup2 aje ke..atau cemana..tidak la ku tahu. Tapi KAGUM gila kot!



huhuhu..haku yang normal ni pun KE LAUT kalau kau suruh menari. Badan bangku haku nih. Heheh


Ni la video pertama yang saya layan tadi..lalu membawa saya terus melayan video dia yang lain-lain. Comel owh!




Video kat atas ni pulak dia try nyanyi pakai ESL sign. Hadoi...makin saya kagum..ngam jek mulut dia ngan lirik tu. Wa tabik spring toing..toing la!

Ha..sile la layan video menari dia yang seterusnya..hohoho kalau saya lelaki kompem bedarah idong ni. Ngeh! ngeh!


Cheers,
Amysue

1 comment:

gadis are you said...

uisemen....kluar air hingus sy tgok dia mnari bha...hehehee

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...