Tuesday, August 2, 2011

Bulan puasaaaaa..bulan ramadhannnn..

Assalamualaikum dan salam sejahtera...

Selamat berpuasa sahabat handai semua...hehe dah 2 hari pose baru nak wish. Hiks!...ape taknye sehari sebelum puasa dan semalam semua orag berebut-rebut wish selamat berposa..trafik jem jadiknya. Maka kita tunggu reda sikit ah baru wish.. huhuhu

Owh raya tahun ni saya berpencen sementara daripada mengambil sebarang tempahan kek dan biskut. Hadoiiii...tak ilang lagi kut rasanya penat tahun lepas tu. Huhuhuhu sebelum pose dah berguling-guling dengan tepung dan butter. So tahun ni saya nak rehat lah. Buat kueh untuk umah sendiri je. Plus...saya kena besiap sedia buat projek besar-besaran untuk doorgift kawen saya. Macam tak lama lagi weh....gua nebessss.

Sebenarnya masih baaaaaaaanyak perkara pending yang perlu saya selesaikan..tapi, setiap kali nak buat mesti kepala hotak haku ni cakap "ah nanti dulu la..."...last2 aku yang cuak sengsorang. Padan muke!

Apapun..saya rasa saya saaaangat bz sekarang ni. Nak mengarang entry pun macam terpaksa curik2 masa...baaaaaaaaaaaaaaaaaaaanyak lagi entry tertunggak saya..terus tetiba macam nak hire seseorang untuk tuliskan entry untuk saya. hahahahha SIAPA KAU FEMES SANGAT KAH SAMPAI MAHU HIRE ORANG UNTUK TULIS ENTRY???...hahahhahaha! **yang gelak banyak kali ni ntah napa ntah!



Cheers,
Amysue

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...