Thursday, August 11, 2011

Dah puasa ke 11

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera..

Alhamdulillah..hari ni dah masok hari yang ke 11 kita berpuasa dan hari yang ke 8 bagi saya. Heheheh..awal2 puasa takleh puasa..tapi berkemungkinan ujung2 puasa gak ada terkena skit waktu peyod tersebut..T_T

Waaaa...semalam saya rasa adalah hari yang paling mempengsankan diri. Lemah gile....masa drive keta balik umah pn rasa macam tak larat nak tekan pedal keta. Semalam kelas saya straight 5 jam dari kul 8.30. Kau imagine je ah bagi lecture 5 jam tak berhenti. Mak aihhh rasa nak mengensot je dari kelas ke kelas..dan masa tu lah rasa macam nak kasik bahasa isyarat je. Tak pun main kedip2 mata je. Hahahah!

Hari ni saya free skit..bleh ah santai. tapi santai-santai pun tuu ha banyak gile esaimen dan tutorial students nak kena tanda.

Eh semalam belek-belek paper nampak plak wajah student saya yang dipilih jadi Puteri Metro(edisi sabah/sarawak) bulan ni..masuk ni dah dua orang dah students saya jadi puteri metro. Amboiiii glemer uollsss ye.. kemain lagik. Heheh

Normaleen a.k.a Finalis Pencarian Model Koleksi Faraheen.



Cheers,
Amysue

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...