Wednesday, November 2, 2011

Entry Tidak Berkualiti

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera...

For the first time dalam saya buat wedding preparation ni saya nangis sebab tertekan. T_T...selama ni saya sentiasa ingatkan diri saya supaya jangan tertekan..relax..tp tadi memang terus menangis sebab dah tension sangat.

Saya betul-betul tertekan dengan preparation kawin..dengan nak siapkan carrymark students..bla..bla..dah la memang sedia tertekan dan bila orang duk menekan-nekan tanya itu dah settle ini dah settle ke belom lagi laaaaa saya tertekan. Sabarlah..saya duk nak settlekan la nih. Saya memang dah aim akan settle by this Friday sebelum saya start cuti kawin..bole tak jangan tambah kekusutan kepala saya?????

Dalam seminggu ni saya curi-curi waktu lunch saya yang hanya 1 jam tu untuk settle hal-hal persediaan kawin saya..tu pun terkejar-kejar...kerja saya tak membenarkan saya sesuka hati berada lama d luar waktu pejabar sebab saya ni lecturer..after 2pm, saya ada baaanyak lagi kelas nak masuk. Bukannya boleh nak mengular sesuka hati. Bukannya boleh "eh ko tolong cover aku ek..kalau bos tanya ko pepandai la" tu memang tak ah.

kadang-kadang bila dah buat urusan luar untuk satu jam tu..saya terpaksa korbankan waktu lunch saya..after kelas free petang tu baru dpt makan..kengkadang dah kul 3 br lunch. So waktu yang ada tu saya manfaatkan untuk settle benda-benda yang saya FAHAM saya patut settlekan.

Dan kerana itu lah juga saya laaaaaangsung x dapat jumpa member-member untuk agihkan kad kawin (kalaulah dorang faham..hopefully)...maka terpaksa pakai pos walaupun hanya sekitar kk...T________________________________T


Amysue

1 comment:

gadis are you said...

huu...msti miss nangis sekuat2 ati tu kn...cian...sabo miss sabo....
hari ni susah2, untk esok berbahagia2 lah anda...hehehehee
cayo2 miss....^_^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...