Tuesday, January 17, 2012

Designer Kad Kahwin Comel saya

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera...

Saya nak update tentang designer kad kahwin comel saya. Heheheh..memandangkan ramai yang search for this entry dan ada yang bertanya-tanya tentang link designer ni..maka uolss semua bleh la tengok-tengok belog baru dia ye.

Saya bersama Cik Ain

Hiks! buat masa ni insyaAllah belog beliau akan diupdate secara berperingkat...tapi kalau nak request design boleh je kontek direct ngan dia di facebook beliau.

Macam saya...saya pok pek pok pek saya nak cenggitu..nak cenggini...tak lama pas tu dia bagi tengok draft yang pertama dekat saya...terus saya suka...selepas beberapa kali pembetulan..maka siap la juga kad kawin saya.

So uols..kalau nak bincang ke apa...bleh la bincang terus ngan dia..insyaAllah semua pasti menepati citarasa uolss...


Cheers,
Amysue


2 comments:

nGiau said...

happy wedding day! (sorry awal ucap :) )

Dayang_Amy said...

Huuuuu tengkiu ngiau...lama owh x dgr kabar berita..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...