Wednesday, January 4, 2012

Encik Somi, saya rindu kamu!


Assalamualaikum dan Salam Sejahtera..


Eh, hari ni dah 4 January 2012 ye..haha buat2 lupa pula. Mahap le..takde entry penutup 2011 hari tu. Huhu maunye tak pada malam 31 Dec 2011 saya adalah terbaring (atau lebih tepat 'tidur') seawal jam 8.30 mlm sebab diserang demam panas. Huh! menempek aje la kau di atas katil sehingga 2 January 2012. Somi lak takde di sisi. huk! huk!huk!

T__T dah tiga minggu saya berjauhan dengan suami..rinduuunyee..next perjumpaan adalah pada bulan february nanti. Huaaaa! lama gilos lagi..nak mengira ari pun dah tak terdaya. Heheheh..Tapi apa boleh buat kan..bak kata somi, bersusah-susah dahulu bersenang-senang kemudian...

Dan sejak kawin..setiap kali kemana-mana mestilah soalan cepu emas bertanyakan somi mana??..padahal kengkadang yang bertanya tu memang dah sedia maklum pun somi saya jauh..Huhhuhu sentap hati aiii okeh..tp okeylah dok menanya somi mana daripada menanya dah ada isi ke belom. Huhuhuhu memang manjang la sentapnye..

Sebenarnya saya rasa bersalah juga kan sebab tak ikut somi..yelah, kedudukan seorang isteri tu kan di sisi somi..sedih tahu bila mengenangkan somi basuh baju sendiri..iron baju sendiri..makan pn belum terurus..sedihhh..sebab saya belum boleh buat semua tu untuk dia. Tapi somi tak kisah pun sebab dia faham yang saya nak settlekan tentang keje dulu kat sini sebelum boleh saya ikut dia ke sana.

Saya mintak tempoh selewat-lewatnya pertengahan tahun ni untuk ikut dia ke sana. Memang saya tak dapat pindah on the spot. Banyak nak kena settle dulu kat sini..baru dpt ikut dia. Maka terpaksalah kami pasrah..sabar aje la kuncinya. Heheheheh..dan sampai ke sudah la tak abis-abis feeling pengantin baru. Heheheheh..yela mau tak feeling pengantin baru..2 bln skali br jumpa..setiap kali jumpa mesti nak bedebar-debar. Canerr?

Hahahahha! best kan? dan setiap hari juga la saya merindu..malah setiap kali tatap gambar..setiap kali tu la saya jatuh cinta. Hebak tak? hebak tak?...heheh itula kuasa cinta berjauhan.

Nasib baik lah kami ni memang pun pasangan jarak jauh sejak dari jaman bercinta..jadi takdelah kejutan budaya sangat..dah biase kut.cuma..perasaan rindu bergelar isteri ni lebih sikit..kalau tak kuat mental boleh jadi penyakit kemurungan nih. Heheheheh!..

yang si somi tak abis-abis menagih kasih sayang dengan member-member..kesian gile bila asik mengisi masa lapang dengan main game sampai ke pagi. Sedih kan dengar? Takpelah..saya yakin Allah pasti sudah merancang benda yang lebih baik buat kami berdua. Kami dah ada ikatan sah sebagai somi isteri ni pun dah buat saya bahagia berganda-ganda..serius saya sayangkan dia sepenuh jiwa raga saya...Love u abg!


Cheers,
Amysue

2 comments:

N.Aima K said...

you'll be fine insyaallah

Dayang_Amy said...

always be fine.. :p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...