Friday, February 10, 2012

Jawatan Kosong lagi (Updated!)


Assalamualaikum dan Salam Sejahtera..

Saya ada berita baik untuk uols semua..especially yang masih tercari-cari kerja dan bermastautin di negeri Sabah..heheh tapi kalau ada yang dari luar Sabah yang rela bekerja dan tinggal di Sabah pun boleh...

Kolej Yayasan Sabah Digital New Media Center sedang mencari individu yang berkelayakan untuk mengisi kekosongan jawatan seperti berikut untuk berkhidmat di kampus ini:

1)  Pensyarah Animasi
2)  Pensyarah Visual dan Multimedia
3)  Pensyarah Filem dan Dokumentari
4)  Pegawai Pemasaran
5)  Pen. Pegawai Tadbir

Untuk jawatan 1-4, anda haruslah mempunyai kelayakan sekurang-kurangnya Ijazah Sarjana Muda dalam bidang yang berkaitan.

Untuk jawatan no.5 , anda haruslah memiliki sekurang-kurangnya Diploma dalam bidang yang berkaitan dan memiliki kenderaan (motor pun okey).

So, kalau berminat hantar resume beserta cover letter ke alamat email saya amysueraya@yahoo.com.sg , dan saya akan foward ke bahagian yang berkaitan untuk proses selanjutnya.


Tarikh Tutup Permohonan: As long as iklan ini  masih kelihatan di belog saya, maka ertinya post tu masih available. Kalau saya dah removed, memang dah tak ada dah post kosong.


Cheer,
Amysue

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...