Sunday, March 11, 2012

Indahnya Jiwa Kerna Bahagia

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera...



11 March 2012 genaplah usia perkahwinan kami mencecah 4 bulan. Masih terlalu baru..masih terlalu hijau untuk berkata tentang sempurnanya perkahwinan ini.

Apapun..selama 4 bulan melayari kehidupan pasangan suami isteri yang saling berjauhan..namun bahagia tetap bertandang. Alhamdulillah dia seorang suami yang sangat tenang, memahami dan.....sangat kool yaw! Eh..baru je nak feeling2 romentik. Hahahhaha! serius, aku tak reti la nak mengarang ayat2 romantis nih. Asik taip..pastu backspace..pastu taip..pastu backspace semula..cam tak kena je semua ayat-ayat romantis yang saya nak karang tadi. Huhuhuh hampeh tol.

Btw...cepat nau masa berlalu...dah pat bulan ek. alhamdulillah...bahagia sangat2...happy gila kot pas kawin ni. Jarang gadoh...encek somi plak makin suwittt..makin memahami wanita okey..dia kata dia banyak membaca tentang karenah seorang wanita tu camne. Hihihihih! bukan kah sejuk aje telinga ini mendengar?


Sejak-sejak encek somi ni dah rasmi jadi sebahagian warga Sabah..saya memang bantai cakap sabah pekat je kat dia..sib beik dia paham. Okeylah..ckp cepat cemana pun dia dah bole tangkap. Saya bagi teka teki Sabahan pun dia bole jawab. Hahhahaha! pencapaian membanggakan sungguh.

Encik somi...saya tahu kamu memang akan hari-hari bukak belog saya. Maka..saya nak sampaikan sedikit ucapan buat kamu (Hahahah! ingat ni majelis penyampaian hadiah ke apa?)....syg sangat bahagia dan gembira jadik wife abg..sangat2 bahagia..sedikit pn tiada penyesalan di hati atas perkahwinan ini..abg yang terbaik buat syg..syg sanggup lakukan apa sahaja demi membalas segala kebahagiaan yang abg berikan kat syg..syg akan cuba untuk menjadi seorang isteri yang sentiasa menyejukkan ati abg..mwah! luv u sgt2.

Next month besday syg tau! hik!hik! *kenyit2 mata.


Cheers,
Amysue

3 comments:

N.Aima K said...

uih bahasa melayu ka brunei ko punya tekateki tu? hebat!!

Misya Mialen said...

Hahahaha.hrp2 en.somi tu fhm bahasa kenyit mata.hahaha:-)

Dayang_Amy said...

aima: hahahah aku bantai teka teki yg ada di sabahan troll..

misya: hahahah memang terlalu memahami tu ging.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...