Sunday, April 15, 2012

8 April 2012 = 30 Tahun




***Entry hari khamis lepas..huhuh lupa nak publish :P ***

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera..

6.46pm..dan saya masih berada di opis. wah!!! gigih la kau duk opis sampai lewat cenggini. Hik! hik!..ari ni saya balik umah sewa, jadi malas la pulak nak tekocoh2 balik. Umah cam sekengkang kera je pun dari opis. Tak payah gaduh-gaduh nak balik awal. Lagipun..somi kan jauh..duk bujang la.. Hihi..kalau balik umah parents, haruslah tercongok depan mesin thumb print tu tggu kul 5.30. Sharp je saya balik. :)

Last week 5-9 April encik somi ada balik. Weeheee! sukak gila. Saat paling bahagia kalau somi balik. Tapi saat paling terseksa kalau nak hantar somi baliksemenannjung. Sehari sebelum saya dah setat nangis..borak skit dah taching2..pastu nangisss...Wuuuuu sakit sungguh perasaan melepaskan somi balik..

8 April 2012, genaplah umur saya 30 tahun. Owh yeah...dah masuk 3 series dah..ihihi sebenarnya takde perasaan pun..tapi nak juga paksa-paksa diri ni ada perasaan sedih. hahahah! sebab kalau tak berperasaan sedih macam belagak sangat pulak. :)

Umur je meningkat..tapi saya rasa biase je..heheheh masih rasa muda belia..abis tu dah kengkawan pun muda2 belaka, takkan kau nak feeling tua sengsorang. Harus la tak. Hik!hik!


Birthday celebration biasa2 saje..setiap tahun akan celebrate bertiga..ayah..saya..and anak buah. Tapi satu je kelainan istimewa kali ni..saya sambut besday dengan SUAMI!!!....hepinya, saya sambut besday sebagai seorang isteri..first time dapat wish secara real masa malam besday..dapat kiss sekali kat pipi..best!!! (walaupun saya mamai, sebab penat sgt balik dari kundasang.)


To my beloved husband terima kasih di atas segala kejutan-kejutan yang abg berikan...layanan..semualah..tak pernah sehappy ini..mwah! i luv u sangat-sangat...sangat2 tahu?? huhuhuh abg pun tahu, takde satu perkataan pun yg boleh menggambarkan besarnya cinta sayang kat abg...awwww! ai tak reti yu nak romentik2 kat belog nih. hiks!


Cheers,
Amysue

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...