Tuesday, March 12, 2013

Ini Cuma Satu Percubaan

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera..

Hehehe..percubaan apakah iteww? Ni haaaa..korang semua dah tentu maklum bahawasanya belog ini telah lama tidak berupdate dan kekerapan saya mengupdate pn semakin kurang. Sebenarnya selain faktor malas..faktor terbesar ialah broadband saya.

Sekarang ni saya online kat umah pakai ipad. Jadinya simkad broadband klu dh masuk ipad kan kene potong bagi kecik saiznye..then kalau nk online kt laptop kene cantum semula dekat lebihan simkad lama tu..bila dh byk kali buat kejap masuk kat ipad kejap kat broadband modem..lama2 kat broadband modem tu dh xleh detect. So sudahnya..simkad ni duduk jelah dengan penuh keamanan kat ipad nih. Koser dh aku nk bukak pasang tak tentu hala.

Bila dh online kat ipad..dah jadi satu masalah plak sbb aku tak reti nk update belog kat ipad ni. Nk kena pakai command la hape la. So ni try la pakai app yg br aku download..tak tahu la jadik ke tak nih. Try2 je ni.

Cheers,
Amysue82

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...